
Medarbetarfeedback
Entergate hjälper er med hela processen, från uppbyggnad av organisationsstruktur till färdiga rapporter. Vi erbjuder en färdigt uppbyggd och väl testad medarbetarenkät som mäter det psykologiska arbetsklimatet på alla nivåer i organisationen. Ni som kund kan välja att utgå från enkäten, göra förändringar eller tillsammans med oss skapa en helt ny enkät. Det viktiga är att det utformas för att passa er och era medarbetare.
Ni bestämmer utformningen – vi täcker hela kedjan av undersökningen

Medarbetarundersökning
Öka engagemang med medarbetarfeedback. Skräddarsydd efter er organisation.

Onboardingenkäter & Exitundersökningar
Stärk er onboarding och förstå varför medarbetare lämnar.

Pulsmätning
Samla feedback och agera i realtid!

eNPS
Mät Employee Net Promoter Score med vår eNPS- undersökning.

360° Feedback
Få en helhetsbild av organisationen

Fler lösningar


Nyhetsbrevsfeedback
Med vår feedbackslösning för nyhetsbrev bäddar du enkelt in frågor i nyhetsbrev.

Tvåvägs SMS
Samla in effektiv feedback med tvåvägs SMS.

NPS
Mät kundnöjdhet med NPS

Produktfeedback
Produktfeedback från dina kunder är ovärderlig. Med rätt lösning för feedback kan du fatta effektiva, informativa beslut om vad som ska utvecklas och förbättra produktupplevelsen.

Kundundersökning
Använd insikter från undersökningar för att öka kundnöjdheten och förstärka kundernas engagemang.
Kundfeedback
Vidta åtgärder som ger effekt med insikter som driver förändring. Samla in feedback under hela kundresan. Entergate gör det enkelt för dig att följa kundens upplevelse under hela kundresan genom att samla in feedback från olika datakällor i en enhetlig vy. Entergates kundfeedback gör det möjligt för medarbetarna att vidta åtgärder i rätt tid baserat på feedback och insikter i realtid.
Vi skräddarsyr lösningar till din organisation, kontakta oss så berättar vi mer!
Lösningar utformade efter din organisation

Data collection and Analysis Manager
Nicoletta Öggesjö


Alltid fri support

Integrationer via AD & API

Personlig projektledare
