Vi hjälper företag till nya insikter i realtid  

Samla in feedback från dina kunder och mät kundnöjdheten.

instrumentpanel för kontakter och chatt
Glad tjej med brunt hår som ler

Mät kundnöjdhet med NPS

Net promoter Score (NPS) – Ett kraftfullt mätinstrument för kundlojalitet

NPS används för att mäta kunders övergripande tillfredsställelse med ett företags produkt eller tjänst och kundens lojalitet mot varumärket med en enda fråga: ” Hur sannolikt är det att du skulle rekommendera det här företaget till en vän eller kollega?”.

Kundundersökning

Är dina kunder nöjda över er produkt, tjänst eller support?

Använd insikter från undersökningar för att öka kundnöjdheten och förstärka kundernas engagemang. 

Produktfeedback

Produktfeedback från dina kunder är ovärderlig. Med rätt lösning för feedback kan du fatta effektiva, informativa beslut om vad som ska utvecklas och förbättra  produktupplevelsen.

Tvåvägs SMS

Samla in effektiv feedback med tvåvägs SMS.

Ställ frågor direkt i nyhetsbrev

Med vår feedbacklösning bäddar du enkelt in frågor i nyhetsbrev för att snabbare få svar.

Eventhantering

Nyhetsbrev

Integrationer

Lösningar utformade efter din organisation

Nicoletta Öggesjö

Data collection and Analysis Manager

Alltid fri support

Integrationer via AD & API

Personlig projektledare

Säkerhet av högsta standard

Nyfiken på en kundfeedback?
Boka ett samtal med våra experter.