



Mät kundnöjdhet med NPS
Net promoter Score (NPS) – Ett kraftfullt mätinstrument för kundlojalitet
NPS används för att mäta kunders övergripande tillfredsställelse med ett företags produkt eller tjänst och kundens lojalitet mot varumärket med en enda fråga: ” Hur sannolikt är det att du skulle rekommendera det här företaget till en vän eller kollega?”.
Kundundersökning

Är dina kunder nöjda över er produkt, tjänst eller support?
Använd insikter från undersökningar för att öka kundnöjdheten och förstärka kundernas engagemang.
Produktfeedback

Produktfeedback från dina kunder är ovärderlig. Med rätt lösning för feedback kan du fatta effektiva, informativa beslut om vad som ska utvecklas och förbättra produktupplevelsen.
Tvåvägs SMS
Samla in effektiv feedback med tvåvägs SMS.

Ställ frågor direkt i nyhetsbrev
Med vår feedbacklösning bäddar du enkelt in frågor i nyhetsbrev för att snabbare få svar.

Lösningar utformade efter din organisation


Nicoletta Öggesjö
Data collection and Analysis Manager

Alltid fri support

Integrationer via AD & API

Personlig projektledare
