




Produktfeedback

Produktfeedback från dina kunder är ovärderlig. Med rätt lösning för feedback kan du fatta effektiva, informativa beslut om vad som ska utvecklas och förbättra produktupplevelsen.
Tvåvägs SMS

Samla in effektiv feedback med tvåvägs SMS.
Bädda in frågor i nyhesbrev

Med vår feedbackslösning för nyhetsbrev bäddar du enkelt in frågor i nyhetsbrev.
Mät kundnöjdhet med NPS

Net promoter Score (NPS) – Ett kraftfullt mätinstrument för kundlojalitet
Ett väldigt användarvänligt verktyg för att mäta kunders lojalitet är Net Promoter Score (NPS). NPS används för att mäta kunders övergripande tillfredsställelse med ett företags produkt eller tjänst och kundens lojalitet mot varumärket med en enda fråga: ” Hur sannolikt är det att du skulle rekommendera det här företaget till en vän eller kollega?”.
Kundundersökning

Är dina kunder nöjda över er produkt, tjänst eller support?
Använd insikter från undersökningar för att öka kundnöjdheten och förstärka kundernas engagemang.

Lösningar utformade efter din organisation

Data collection and Analysis Manager
Nicoletta Öggesjö


Alltid fri support

Integrationer via AD & API

Personlig projektledare
