Vi hjälper företag till nya insikter i realtid  

GråBara.png

Kundfeedback

Hur kan man förbättra kundnöjdheten

Det världskända svaret är feedback.

Glad tjej med brunt hår som ler
GråBara.png
visar en instrumentbräda för kontakter att chatta med

Produktfeedback

diagrma3_edited.png

Produktfeedback från dina kunder är ovärderlig. Med rätt lösning för feedback kan du fatta effektiva, informativa beslut om vad som ska utvecklas och förbättra  produktupplevelsen.

Tvåvägs SMS

SMS symbol

Samla in effektiv feedback med tvåvägs SMS.

Bädda in frågor i nyhesbrev

diagramnyhetsbrev2_edited.png

Med vår feedbackslösning för nyhetsbrev bäddar du enkelt in frågor i nyhetsbrev.

Mät kundnöjdhet med NPS

Net promoter Score (NPS) – Ett kraftfullt mätinstrument för kundlojalitet

Ett väldigt användarvänligt verktyg för att mäta kunders lojalitet är Net Promoter Score (NPS). NPS används för att mäta kunders övergripande tillfredsställelse med ett företags produkt eller tjänst och kundens lojalitet mot varumärket med en enda fråga: ” Hur sannolikt är det att du skulle rekommendera det här företaget till en vän eller kollega?”.

Kundundersökning

Ikoner11feb-61.png

Är dina kunder nöjda över er produkt, tjänst eller support?

Använd insikter från undersökningar för att öka kundnöjdheten och förstärka kundernas engagemang. 

Lösningar utformade efter din organisation

Glad kvinna med blont hår och blåa ögon som ler

Data collection and Analysis Manager

Nicoletta Öggesjö
 

Alltid fri support

Integrationer via AD & API

Personlig projektledare

Säkerhet av högsta standard

Nyfiken på en kundfeedback?
Boka ett samtal med våra experter.